POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1

Cele Polityki Prywatności

Niniejsza Polityka Prywatności jest wyjaśnieniem zasad, na jakich Administrator przetwarza Państwa dane osobowe, w tym dane zbierane podczas przeglądania strony internetowej Administratora https://cubicvaculation.pl (dalej zwanej „Serwisem”).

§ 2

Administrator danych osobowych


Administratorem Państwa danych osobowych jest Magdalena Okuszko prowadząca działalność gospodarczą pod firmą  CUBIC VALUATION MAGDALENA OKUSZKO,  ul. Lucjana Cylkowskiego 19, 81-465 Gdynia, NIP 8512769647 (dalej zwana Administratorem).

Z Administratorem można kontaktować się mailowo na adres m.okuszko@cubicvaluation.pl lub kierując korespondencję pod adres ul. Lucjana Cylkowskiego 19, 81-465 Gdynia.

Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzana na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych, w tym w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) dalej zwanego RODO oraz wszystkich regulacji wydanych w związku z wprowadzeniem RODO.

§3

Kategorie podmiotów i przetwarzanych danych

1.    Administrator przetwarza dane osobowe klientów lub potencjalnych klientów, innych podmiotów współpracujących lub potencjalnych podmiotów współpracujących, pracowników, współpracowników, przedstawicieli lub reprezentantów wyżej wymienionych podmiotów, osób odwiedzjących stronę internetową – Użytkowników Serwisu.

2.    Przetwarzane dane osobowe w zależności od celu przetwarzania mogą obejmować dane związane z zawarciem i wykonaniem umów, dane kontaktowe, dane zawarte w korespondencji, dane dotyczące rozliczeń, w tym numeru rachunku bankowego, dane adresu IP w powiązaniu z innymi danymi wprowadzonymi w Serwisie.

§4

Podstawy przetwarzania danych osobowych

W ramach swojej działalności Administrator przetwarza dane:

1.      na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, w sytuacji gdy dane osobowe są udostępniane przez Państwa, a brak jest innych podstaw przetwarzania (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) np. gdy Państwo wyrażą zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych innemu administratorowi,

2.      w celu realizacji umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) np. zawarcie i wykonanie umowy w zakresie szacowania wartości nieruchomości, udzielenia informacji o ofercie oraz wyceny usługi,

3.      w celu wypełnienie prawnych obowiązków ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) np. wystawienie rachunku lub faktury, oceny prawidłowości sporządzonego operatu, w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez Administratora Serwisu,

4.      realizacja celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) np. dochodzenie roszczeń.

§5

Odbiorcy danych osobowych

1.      Odbiorcą Państwa danych osobowych będą wszystkie podmioty działające na polecenie Administratora w tym m.in. współpracownicy Administratora, obsługa księgowa, obsługa hostingowa, informatyczna, kuriersko-pocztowa, w zakresie objętym umowami powierzenia przetwarzania i niezbędnym do realizacji konkretnej umowy. Odbiorcami danych osobowych mogą być również inne podmioty w przypadku gdy jest to wymagane przepisami prawa. Dane mogą być przekazywane innym rzeczoznawcom majątkowym w celu dokonania wyceny nieruchomości na zlecenie podmiotu, którego dane dotyczą i na podstawie wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą oraz z określeniem podmiotu, któremu dane są przekazane oraz określeniem zakresu tych danych oraz celu przetwarzania.

2.      Administrator w większości przypadków nie zamierza przekazywać danych osobowych poza terytorium Unii Europejskiej. Administrator korzysta jednak z technologii podmiotów, które mają siedziby poza terytorium Unii Europejskiej, jak Google, Microsoft, posiada też na stronie internetowej wtyczki społecznościowe podmiotów mających siedziby poza terytorium Unii Europejskiej. Firmy te gwarantują przestrzeganie analogicznych do RODO standardów w zakresie ochrony danych osobowych, a korzystanie przez Administratora z ich technologii przy przetwarzaniu danych jest zgodne z prawem.

§ 6

Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe będą przetwarzane, odpowiednio, do czasu niezbędnego do realizacji celów wynikających z umowy lub czynności zmierzających do jej zawarcia, do upływu okresów wskazanych przepisami prawa, do czasu zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w zakresie danych przekazywanych na podstawie zgody do czasu cofnięcia zgody, w zakresie danych przetwarzanych do celów marketingowych do czasu wniesienia sprzeciwu.

§ 7

Prawa przysługujące w zakresie przetwarzanych danych

1. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie, w zależności od okoliczności, może uniemożliwić wykonanie usługi, nawiązania kontaktu, udzielenie informacji, odpowiedź na zapytanie.

2. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Zakres każdego z tych praw wynika z przepisów prawa, uprawnienie do skorzystania z tych praw będzie zależeć od celu przetwarzania danych.

3. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzoru Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

§ 8

Brak profilowania danych osobowych

Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, a wobec osób, których dane dotyczą nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje.

GROMADZENIE DANYCH OSOBOWYCH PODCZAS KORZYSTANIA Z SERWISU

§ 9

Pozyskiwanie informacji o użytkownikach

1.         Informacje o Użytkownikach Serwisu i ich zachowaniach pozyskiwane są poprzez:

1.      gromadzenie logów na serwerze Serwisu,

2.      zapisywanie na urządzeniach końcowych plików cookies (inaczej „ciasteczka”),

3.      dobrowolne wprowadzenie przez użytkownika informacji w formularzu (imię, nazwisko i adres e-mail, inne dane zawarte w treści wiadomości) i komentarzu (nazwa użytkownika i adres e-mail).

2.         Na stronie analizowany jest ruch osób wchodzących, ich lokalizacja, adres IP, rodzaj urządzenia, przeglądarki i czas spędzony na stronie.

§ 10

Przekazywanie danych za pomocą formularza

1.         Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez Klienta.

2.         Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (w szczególności: oznaczenie czasu, adres IP).

3.         Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu umożliwienia Państwu kontaktu z Administratorem, zadania zapytania o ofertę, zgłoszenia dotyczącego działania Serwisu, tj. celu realizacji umowy i czynności zmierzających do jej zawarcia lub prawnie uzasadnionych interesów Administratora.

4.         Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi, z którymi Administrator w tym zakresie współpracuje.

§ 11

Przekazywanie danych osobowych przez wtyczki społecznościowe

1.     Na stronie internetowej Administratora stosowane są tzw. wtyczki społecznościowe takich mediów jak Facebook, Linkedin, Pinterest, Twitter.

2.    Korzystając z ich funkcji można dzielić się lub polecać zamieszone w Serwisie treści.

3.    W wyniku skorzystania z funkcji opisanych w pkt 2 serwisy społecznościowe mogą pobierać dane osobowe.

4.    Poprzez stronę internetową, na której zamieszczona została wtyczka serwisu społecznościowego, dany serwis może nawiązywać bezpośrednie połączenie z przeglądarką. W ten sposób serwis ten uzyskuje informacje, o tym, że Użytkownik odwiedza stronę z konkretnego adresu IP lub ID urządzenia. Może to być niezależne od tego, czy dany Użytkownik jest subskrybentem danego serwisu czy nie, oraz czy jest w danym momencie do niego zalogowany. W sytuacji, gdy Użytkownik będzie zalogowany w danym serwisie społecznościowym, serwis ten będzie samoczynnie przyporządkowywać jego wizytę na stronie do profilu Użytkownika. Taka sama sytuacja ma miejsce także wówczas, gdy Użytkownik udostępnia („lubi”, „poleca” etc.) daną treść ze strony internetowej Administratora. Wylogowanie z danego serwisu na czas wizyty na stronie Administratora spowoduje, że dany serwis społecznościowy nie będzie mógł przypisać wizyty do danego konta.

5.    Serwisy społecznościowe stosują własne polityki prywatności, z którymi można się zapoznać na stronie danego serwisu. 

§12

Zasady wykorzystania plików cookies

1.    Serwis korzysta z plików cookies.

2.    Pliki cookies (inaczej „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3.    Administrator wykorzystuje pliki cookie sesyjne i trwałe. Cookies sesyjne są przechowywane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Cookies trwałe są przechowywane na urządzeniu Użytkownika do czasu ich usunięcia z urządzenia.

4.    Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach: zachowania bezpieczeństwa usług, optymalizacji korzystania ze strony, gromadzenia danych statystycznych i marketingowych , korzystania z funkcji społecznościowych.

5.    Pliki cookies nie pobierają żadnych danych osobowych i adresowych, poufnych z komputera Użytkownika.

6.    Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwa jest również zmianę ustawień przeglądarki, tak by wyłączyć pliki cookies lub ograniczyć ich przyjmowanie. 

7.    Zmiana ustawień przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 13

Zmiany polityki prywatności i korzystania z Serwisu

1.    Administrator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszej Polityce, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O zmianach Administrator będzie informować w sposób widoczny i zrozumiały.

2.    Dalsze korzystanie z Serwisu lub przekazywanie danych Administratorowi będzie podlegać niniejszej Polityce prywatności.